diumenge, 5 d’abril del 2009

Mir


Fantàstica l'exposició de Mir al Caixaforum. Devessall de color i de llum, no hi entenc gens en pintura i jo no sé dir-ne gaire cosa més: a mi em sembla a cavall del romanticisme, del modernisme, de l'impressionisme... paisatges mallorquins que semblen wagnerians, i en canvi suavitat del Vallès, del camp de Tarragona... gust pels detalls i els enquadraments, pinzellada de vegades vigorosa i enèrgica... Després de la meva visita individual i personal m'enganxo a la visita guiada i em deixo seduir pel personatge, per la seva història , pel seu mite... i m'expliquen que el que més m'ha agradat és el més fluix i el que entenc menys és el més bo, però això ja passa

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em va encantar. Mir representa els paisatges amb què m'he fet i he crescut i em toca la fibra.

Salutacions a Mataró.