dissabte, 12 de maig del 2007

Alberto Méndez: Los girasoles ciegos


M'impressionen aquests quatre contes enllaçats sobre personatges vençuts a la guerra; vençuts moralment, derrotats vitalment; tant, que es llencen tots a la mort perquè la vida és molt pitjor. Posa la pell de gallina especialment l'home que jeu amb el seu nadó al costat del cadàver de la mare; o l'home que viu en un armari amb el pànic de sentir que l'ascensor s'aturi al seu pis (no ho cantava Raimon això?)

Elpaís.com; Babelia: Alberto Méndez o la dignidad de los vencidos
El mundolibro.com: La posguerra en cuatro actos

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

Sóc escriptor de relats breus, com ara Postres de músic, editat per Empúries, i des de fa poc blocaire.
El meu bloc, Tens un racó dalt del món, és de temàtica literària, i hi poso comentaris, fragments de contes, sensacions i també proposo jocs literaris per fomentar la participació, amb premis inclosos. Ara ja vaig pel 4t Joc literari, i et convido a participar.
Si ja t'he enviat el comentari, perdona.

No he llegir res d'Alberto Méndez. M'ho apunto, m'agrada llegir contes